søndag den 3. december 2023

Nye tider hos Kiddiezonen

Tiderne forandres og meget er sket siden jeg skrev på bloggen sidst. Forretningen kører nogen lunde, men jeg må også være helt ærlig og sige at det har været svært på sidste. Kunderne står ikke længere i kø og derfor må jeg forsøge med nye metoder - tja det er sgu ret hårdt at være selvstædig, når folks økonomi er presset og alt er steget i pris. 

Derfor overvejer at bringe et helt nyt forretningsben i spil - men det kommer jeg til at løfte sløret meget snart. Jeg er helt vildt spændt og jeg glæder mig til at afsløre hvad det er. Det kommer jeg til at gøre her, så følg endelig med. 

Zoneterapi er stadig effektivt

Jeg er stadig overbevist om at zoneterapi er effektivt. Mange af de familier jeg besøger oplever stadig er stor virkning ved zoneterapi uanset om behandlerne fokuserer på søvn, maveproblemer eller forkølelse - eller måske noget helt andet - derfor bliver jeg også ved. Jeg er så heldig at mange af mine eksisterende kunder holder ved og bestiller behandlinger igen og igen. Stort tak for det :) 

Derfor bliver jeg selvfølgelig også ekstra glad når jeg får lidt hjælp. Som hår nogle vælge at skrive lidt om mine forretning og mine metoder - som eksempelvis her. 

Du er selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig hvis dit barn oplever problemer eller. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar