torsdag den 9. maj 2013

Keep it simple

Jeg er dybt fascineret af livet. På alle planer. Og jeg elsker at tale (ofte i laaang tid) med mine venner og veninder om livet. Jeg er enormt nysgerrig på hvordan andre folk lever deres liv, hvordan de tænker om livet og hvilke overbevisninger der gør at de gør som de gør i forskellige situationer. Jeg elsker at blive klogere på mine medmennesker og især på mig selv. Og det bliver jeg når jeg er sammen med andre mennesker. Fordi jeg har øvet mig (og JO! Det har været en lang proces) i at finde ud af hvad mine egne reaktioner bunder i. Jeg har lært, at det der trigger mig i andre mennesker, tit og ofte handler om mig selv, og på den måde bliver jeg klogere når jeg snakker med andre mennesker. Det er alt det der skyggearbejde Pernille (www.pernillemelsted.com) snakker om. Det er egentlig ganske simpelt. Og det elsker jeg. At gøre livet simpelt. Det behøver ikke være så svært. Det behøver ikke være så dramatisk. Det behøver ikke være så kompliceret. Keep it simple.
Vi bestemmer selv HVORDAN vi vil leve vores liv. Og hvordan vi vil tackle det lort vi engang imellem bliver budt af livet, for jo, det gør vi - ALLESAMMEN. Forskellen er kun hvad vi vælger at lade det betyde for os. Og om os.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar