mandag den 23. juli 2018

Lidt om taknemmelighed

Jeg er generelt super taknemmelig! Taknemmelig for virkelig mange ting i mit liv.
Jeg er taknemmelig for min familie. Taknemmelig for mine dejlige unger! Taknemmelig for min dejlige kæreste! Men jeg er også taknemmelig for mine søde og støttende venner og veninder. Taknemmelig for det gode sommervejr og mit gode helbred.


Mere jeg er taknemmelig for


Men jeg er også taknemmelig for mit liv som det har formet sig på godt og ondt. Jeg er ikke mindst taknemmelig for min hverdag og mit arbejde som zoneterapeut. Det faktum at jeg rent faktisk kan lever af at hjælpe børnefamilier og små babyer til at få det bedre. og samtidig gøre noget godt for verden og noget jeg virkelig elsker, er jeg dybt taknemmelig for.

Jeg er derfor også dybt taknemmelig for alle dem der giver en hånd med og hjælper mig og min forretning. Dem der deler og liker mine indlæg på Facebook, og dem der selvfølgelig køber zoneterapi til deres små dejlige babyer. Jeg er også taknemmelig for dem der omtaler Kiddiezonen og mig som zoneterapeut - det er jeg super glad for. Jeg er bl.a. blevet omtalt 3 steder, hvilket er noget jeg virkelig sætter pris på. Se artiklerne om mig og zoneterapi i Kiddiezonen: her, her og ikke mindst her. Så alt jeg kan sige er tak tak tak!


Der var alt for nu - jeg tror at verden ville blive et lidt bedre sted, hvis vi alle var lidt mere taknemmelige!

Kram
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar