tirsdag den 14. august 2018

Glad - bare glad!

Jeg er så glad i dag - bare sådan rigtig glad. Vi er netop vendt tilbage efter 2 ugers ferie med børnene og det har været rigtig fint. Nu er hverdagen så igen startet og vi er tilbage i dagligdags ræset. Men sådan føles det slet ikke. Jeg er jo mega privilegeret. Jeg bestemme selv tempoet og jeg har ikke en sur chef der skal fortælle mig hvordan og hvornår jeg skal gøre tingene. Jeg er helt mig selv - og det nyder jeg virkelig - så er det sagt.

Jeg nyder også alle de små sejre jeg får som selvstændig. Det kan godt være at jeg ikke tjerner ligeså mange penge som alle mulige andre lønmodtagere, men jeg kan bevare min frihed  - min selvstændighed og gøre tingene når de passe mig! Og det er bare helt perfekt.

Men det er også fedt når jeg har hjulpet familier til at få et mere sammenhængende liv og en bedre hverdag. Jeg elsker når telefonen ringer og det er en ny kunde der gerne vil bestille zoneterapi til deres lille baby. Jeg elsker alle de små nuttede og fantastiske babyer jeg kommer i kontakt med hverdag. Det er virkelig livsbekræftende og helt fantastisk.

Jeg er netop blevet omtalt i en ny artikel omkring zoneterapi til babyer - noget jeg er virkelig glad for. Det hjælper naturligvis min forretning og mig selv - men jeg er også vildt taknemmelig for at de ting jeg ved noget om og interesserer mig for kan bruges af andre. Du kan finde artiklen om zoneterapi til babyer her.

Hav en helt pragfuld og fantastisk dag.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar