lørdag den 24. august 2019

Hold da op. Man skulle næsten tro jeg helt har glemt min blog her :-)
Det er aaaalt for længe siden jeg har skrevet herinde. Det var dengang det at være en blogger ikke engang var en rigtig ting ;-)
Nå, men det er nu heller ikke fordi jeg skal til at være ægte blogger, det har jeg alt for travlt til. Men det er nu lidt hyggeligt at skrive lidt i ny og næ.
En af grundene til at jeg har haft alt for travlt til at passe og pleje min lille blog her, er at jeg de sidste to år har taget mig en ekstra uddannelse som familierådgiver.
Det har været en vild periode, for når man tager en uddannelse til at kunne rådgive og vejlede andre familier, skal man selvfølgelig også igennem en proces hvor man får kigget på alt det der ikke rigtig fungerer i ens eget moderskab/familieliv. Så det har jeg brugt det sidste par år på. Egentlig lidt kliché agtigt, men altså, at finde ind til at være den person og mor jeg gerne vil være <3

Derudover har jeg stadig gang i min zoneterapi forretning Kiddiezonen og jeg kører rundt hver dag og behandler babyer og børn  og hjælper de nye familier til en nemmere hverdag.

Fx. ved at hjælpe dem til mere og bedre søvn. Det har jeg skerevet lidt om her

Jeg vender snart tilbage :-) Jeg lover i hvert fald der ikke kommer til at gå flere år igen i mellem jeg skriver herinde!

Kh. Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar