torsdag den 22. marts 2012

crap med crap på!

Øv. Ligenu har jeg det bare rigtig øv. Det har været en skøn dag, med sol og varme og forårsfornemmelser. Men nu knækkede filmen lige. Der sker lige en masse ting inde i mit hoved. Og det er lige i sådan en situation at jeg har en masse ting jeg skal øve mig på. Jeg skal øve mig på at IKKE lade en skidt ting ødelægge hele min dag og mit humør (det er jeg nemlig rigtig god til) jeg skal øve mig på at blive i min tillid til at verden vil mig det godt (sådan generelt er det nemlig min grundfilosofi) Jeg skal øve mig på at ikke lade den portion ØV der nu engang er til os i livet betyde noget om mig hver gang.
Og så skal jeg øve mig på at bede om hjælp.
Årh crap.
Nå, men godnat. Jeg vil prøve at sove det væk og satse på at solen skinner helt uhæmmet på mig imorgen tidlig så jeg lige får et skud godt humør at starte dagen på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar