fredag den 30. marts 2012

Singlemummy'ing it bing time, paa godt og ondt!

Jeg er i Spanien lige nu. Paa Paaskeferie MED kiddies hos min spanske familie. Jeg er nemlig half and half. Og jeg eeeelsker Spanien, det har jeg altid gjort, det er bare som om jeg foeler jeg er kommer hjem naar jeg lander hernede. Denne gang er det saa alene med ungerne som jeg (DESVAERRE!!!!) ikke har faaet laert saerlig meget spansk (som i de kan taelle til ti, sige tak og hej og saadan) Og det rammer mig i roeven som en boomerang nu. For nu er jeg den eneste til at tage mig af dem, til at oversaette hvad der foregaar over hovederne paa dem, og den eneste til at tackle en nu-saetter-jeg-mig-her-midt-i-parken-og-skriger-situation. Eller faktisk indtil flere af den sidstnaevnte.
Men altsaa, her er billige smukke sko, masser af oliven, fantastisk familie, store badekar OG den dejligste varme sol som skinner fra en blaa, blaa himmel. Jeg er glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar