tirsdag den 25. september 2012

Birthday coming up.

Jeg har snart fødselsdag. Så bliver jeg rigtig voksen - 30!
Egentlig har jeg det helt fint med det. Altså både det at blive 30, og generelt at have fødselsdag. Ja, jeg elsker det faktisk.
Det eneste sted det trykker en liille bitte smule er at jeg ikke helt er der hvor jeg havde troet jeg ville være.

Jeg tjener ikke nok penge.
Jeg har ikke fundet (modet til at udleve) mit livsformål.
Jeg har ikke en pensionsopsparing.
Jeg har 2 skønne børn. Ja.
Og, badabing, jeg har ikke den der skønne mand jeg (noglegange mere end andre) savner lidt at ha' i mit liv.

Hey, kan man ikke ønske sig sådan en i fødselsdagsgave?

1 kommentar:

  1. Du kan altid ønske lige hvad du vil, og du fortjener at finde prinsen på den hvide hest.. Mvh allan

    SvarSlet