søndag den 9. september 2012

Hvad skal jeg være når jeg bliver stor?

Jeg har været syg den sidste uge. En hel uge! Ja, jeg er faktisk ikke engang helt rask endnu, det bliver ligesom bare ved.
Det er træls.
Heldigvis har den første uge af sygdom været uden børnene.
Men der på sofaen, med feber, hoste og tungt hoved, var det også ligesom om at mine, i forvejen mange, tanker blev til flere og flere.
Mit problem er så, at jeg er ret længe om at tage en beslutning. Og når jeg så endelig gør det, er jeg enormt utålmodig bagefter.
Det der fylder mest i mit hoved ligenu er så det store spørgsmål. Hvad skal jeg være når jeg bliver stor? Jeg bliver det nemlig lige om lidt. Jeg bliver 30.
Yep, 30. Og så er det lidt jeg går i panik... 30. Umiddelbart er jeg ikke der hvor jeg havde tænkt jeg ville være, og det kan godt stresse mig. Men så er det jeg lytter til Outlandish, der synger' you may Think you've stopped, but you're on your way' og det stoler jeg på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar