fredag den 16. november 2012

Kiddies love

Jeg er helt vild med det med at få ungerne hjem om fredagen. Altså, alle elsker fredage! Og så kommer vi hjem og har ikke travlt, behøver ikke lave lektier, må få slik og cola for det er jeg ellers rigtig striks med (host host), har bare god tid til at lande og finde hinanden igen.
Jeg elsker det.
Og jeg elsker mine børn, ja ja det skal man, det ved jeg jo godt, men jeg elsker dem på den der måde hvor jeg kigger på dem, de siger noget sjovt, jeg skraldgriner og kysser dem til de synes jeg er mega irriterende og så griner jeg lidt mere.
På den der måde hvor, at når de sover kigger jeg på dem og kysser dem igen liiiige til de er ved at vågne.
På den der måde hvor jeg glæder mig til at fyre op for Beyoncé's Love Ón Top (for det har jeg aftalt med V) imorgen og danse rundt i stuen.
Lucas vil høre Gangnam Style...
Eeeelsker kiddies og elsker weekenden.

1 kommentar: