fredag den 9. november 2012

Reality crap

Jeg er SÅ træt af reality tv. Crap, crap, crap sendes konstant på alle kanaler. Jo, jeg har set Mit Liv Med Publikum eller hvad det hedder på DR og det var da også spændende og rørende og alt muligt, men, for fanden, når en bunke blanke (og måske endnu vigtigere slutty) unge mennesker får en ferie betalt på en eller anden mega lækker bounty ø, eller Linse og Gustav får lov at rejse verden rundt bare fordi de er gode til at gøre sig selv til grin, får jeg sgu lidt ondt i røven.
Årh, det er jo ikke særlig charmerende, men jeg bliver sådan lidt 'jeg-knokler-for-at-klare-det-og-sådan-nogle-blanke-slutty-børn-render-rundt-og-får-i-hoved-og-røv' bitter.
Arg, it's not pretty.
Nå, men det er også ligemeget for lige om lidt skal jeg også ud i verden. Ud til en sød, dejlig og sjov mand jeg kender. Eller er ved at lære at kende ihvertfald.
God weekend!

1 kommentar:

  1. Og vi skal da helt sikkert alle sammen lige hører lidt mere om den søde, dejlige og sjove mand.

    SvarSlet