lørdag den 17. november 2012

Oh happy day.

Oh yes. Vi har bare haft den skønneste dag idag.
Været hjemme hos nogle af de sødeste og sjoveste mennesker jeg kender. 'Anna, du har grinet næsten siden du kom' og ja, det havde jeg. Og jeg elsker dem for det! Vi kan både snakke om vigtige ting (og være dybt uenige nogle gange) snakke om skøre ting, snakke om kaniner, geografi og økonomi. Og så kan vi ha' det sjovt sammen! Og hold nu kæft hvor er det skønt bare at grine hele tiden som en eller anden teenager.
Så var vi i biografen og sluttede dagen med hygge hos min favourite girl.
Nu ligger jeg på sofaen, ser Mummy film og tænker lidt på hvor dejlige jeg egentlig synes mine børn er, hvor skønne venner jeg har i mit liv og hvor sød jeg synes ham den søde er...

2 kommentarer:

  1. Ohh lyder lidt som om du har forårs kuller :) men hvor er jeg glad på dine vegne over du er så glad, du fortjener alt det bedste, du er så glad / livsbekræftende / smuk / fantastisk / dette er skrevet fra min hukommelse tilbage fra kursuset vi gik på, hvor jeg elskede at snakke med dig.
    Håber at du finder prinsen i ham den søde og du vinder i lotto :)

    SvarSlet
  2. Yes yes Du skal så meget vinde i Lotto - OGSÅ skal du dele med mig :o)

    Love you

    Kys fra mig.

    SvarSlet