torsdag den 13. december 2012

Venindesnak

Åh veninder er bare det bedste i verden.
Jeg havde en skøn eftermiddag og aften igår med en kær veninde som jeg ikke har set længe. Vi kan snakke om ALT, så efter flere måneder er der meget der skal vendes.
Vi fik da også rundet både madlavning, værdier, sex, børn, forhold, kæresteri og alt muligt andet.
Og vi sagde virkelig mange kloge ting begge to.
Blandt andet at det er vigtigt at være glad for sit liv. At være autentisk. At kende sit værd.
Og mens vi snakkede, gik det op for mig hvor glad jeg faktisk er for mit liv.
Og hvor fedt det er. Og at jeg kan mærke indeni at det ville jeg faktisk også være selvom ham den søde ikke var der. Altså det er jeg mega glad for at han er, for han er virkelig sød og sjov og dejlig. Og jeg ville blive ked af det og savne ham hvis han kom og sagde at han ikke ville mere.
Men det er sgu fedt at være ha' det godt sådan helt indeni!
Og nu, weekend med kiddies - Disney sjov, julekager, te, kys og kram indtil de siger "stoooop NU mor!!!"
God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar