lørdag den 8. december 2012

December...

Ej, jeg har jo ikke skrevet et eneste indlæg her i december!
DET går ikke. For jeg eeelsker faktisk december. Jeg elsker jul, sne (men KUN i december!) konfekt, julemusik, gaver, guld og glimmer, levende lys, og alt det der.
Og folk (de fleste) er glade og søde og smiler i december. Det er da dejligt.
At jeg så er ved at blive ruineret fordi jeg (i et virkelig ugennemtænkt øjeblik af mit liv) besluttede at børnene skulle ha' en julesok i år, hvor henholdsvis nissen og jeg (datteren ved godt det er mig, knægten ved det vel egentlig også men kalder det ihvertfald stadig nissen) ligger en lille gave hver dag istedet for sådan en pre-fabrikeret gave kalender fra playmobil eller lego friends til sølle 159 (eller 99 hvis man liiige venter til den 3. december) betyder vel heller ikke noget midt i juleglæden....eller.
Nej, det gør det faktisk ikke. For jeg er glad for mit liv - uanset hvad der står på kontoen. Og jeg har taget en beslutning. Jeg gider ikke bekymre mig. Jeg har tillid til at det nok skal gå og jeg vil handle på mine idéer og ønsker (og så prøve at være lidt fornuftig med de penge jeg har, og spise meget pasta de uger jeg ikke har ungerne).
And it's all good. Fordi mine børn er skønne. Mine kollegaer er skønne. Mine venner er skønne. Mine overboer er skønne. December er skøn! 

1 kommentar:

  1. Du er skøn Anna, Ik at forglemmme..

    Feliz Navidad y Prospero ano nuevo!

    SvarSlet